23 mei 2011

Van nieuw naar oud

"Amai da zijn schoon puttekes! "
Hoor ik mijn vriend zeggen
en ondertussen slaat hij een kreetje.


Dit keer was het niet over mijn billen, maar wel over zijn gloednieuwe gitaar die hij aan het maken was.


Nu ja, hmm, gloednieuw...

maar het geeft wel onnozel schone taferelen. Namelijk dit:











































































































En ook nog met mijn sleutels op de - net gespoten - gitaarbody te kloppen. Blijkbaar is de Eifeltoren-souvenir  gekregen van mijn zus, erg geschikt om schoon puttekes te krijgen.

Ik heb ondertussen ook een nieuwe gitaar bij, nu ja, één uit de 'stock', ondanks dat ik mijn andere echt-echt-echt-ECHT niet kan wegdoen. Wat eigenlijk niet hoeft, maar eigenlijk wel stiekem de bedoeling was. Al een hele verzameling gitaren, nog voor ik er een fatsoenlijk akkoord uitgeperst krijg.
Erg.

2 opmerkingen:

  1. Ik snap het eigenlijk echt niet waarom hij er puttekes in maakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awel eh, dat was een body die al wat meegemaakt heeft. Hij maakt dus zelf nieuwe gitaren, maar ook relics, de vintage modellen die er uit zien alsof ze al 50 jaar onder een tourbus gehangen hebben. Dat laatste wou hij van deze maken, omdat die niet echt meer als nieuwe kon doorgaan. Maar daarom moet je dat dus eerst spuiten enz ;)

    BeantwoordenVerwijderen