11 juni 2011

Ellie maakt soms ook gezonde kost

Ik was eens één keer niet vergeten naar Dagelijkse Kost te kijken, maar wel pas ingeschakeld vanaf dat Jeroen net de marinade had gemaakt en ze in de koelkast liet rusten. Omdat ik nogal impulsief ben, was ik de volgende dag dan maar halsoverkop naar de geebee gefietst om de benodigdheden te gaan hamsteren. Want als je zo plots iets wil maken, heb je natuurlijk niet veel in huis of in den hof. Ondanks het ontbreken van saké en de zoete rijstwijn had ik alles gevonden wat nodig was. Die dingen heb ik dan maar vervangen door sherry en zoete witte wijn, 't is dan wel iets minder Japans, maar den alcool zit er dan toch in.
Bij deze het recept nog maar even vermelden.

Hierbij dus het eerste onlijn bewijs dat ik niet alleen taarten en smoothies maak.

3 opmerkingen:

  1. zeg euh dasjust nu'k da zie het is nog altij uwen toer vor komen eten e :-P
    hoe zit et dormee ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aja, dat is waar. We zullen daar eens werk van maken, anoniem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooowwwwkaaaaai!! kijk er al naar uit....

    BeantwoordenVerwijderen