12 januari 2012

Ellie gaat lessen

JA JA! Eindelijk is het zover gekomen.
Ik was er al een hele tijd over aan 't denken en er dus ook volledig klaar voor. Vooral volgende redenen hebben me tot een cursus aangezet:

- Gesukkel
- Aanschaffen van een nieuw machientje, omdat het vorige toch wel een waar trekpaard was. Met een trekpaard bedoel ik dus een machine die het werk nog wel doet, maar alleen iets minder elegant te besturen valt.
- De meest oerlelijke gsmzakjes ooit in elkaar te flansen.
- Te kort aan motivatie om er zomaar telkens aan te beginnen
- Het beu te zijn om gewoon maar te doen en toch wel ooit eens iets rond het lijf te kunnen dragen wat ik zelf gemaakt heb.
- Gesukkel

En ook nog eens JA JA!! Het eerste maaksel uit de les is al een feit. Zie hier het E-reader zaksken.
Tadaaaaaaa

reader zakjereader zakjereader zakje


Ik had btw wel verwacht dat we een schort gingen maken, dus daar had ik dan ook stof voor bij. Nu ja, de E-reader heeft me nog geen klachtenbrief laten lezen.

2 opmerkingen: