30 januari 2012

Ellie en verveling

Vervelen... wat is dat eigenlijk? Zeker wanneer je een vervelingske voelt aankomen, je toch altijd wel weet wat doen om dit tegen te gaan.
Nee, verveling staat niet in mijn woordenboek. Tegen dat het zover is, dat ik ontdek wat dat is, zal ik het hier wel eens komen aankondigen.

Zo het verhaaltje van de blauwe agenda die op een avond plots aan stukken gesneden werd.
Ik had vorig jaar ook al net dezelfde blauwe agenda gekregen van het zakenkantoor van mijn familie. U kent dat wel, wat voor soort agenda. Het is een erg praktisch en handig ding, dus ik ben altijd zeer blij met deze cadeau. En net omdat hij handig en praktisch is, is hij ook heel erg strak. Speciaal voor zakenmensen enzo die het heel erg druk hebben en het meestal niet in hun koppeke gaan halen om dat ding zwaar te verminken, tenzij het voor een zakelijke reden is.
Maar hier, Ellie, zat daar al mee in't hoofd van met die van 2011. 2011 is gelukkig nog gespaard gebleven, maar 2012 moest en zou er aan moeten geloven.
Muahahahaha.
Zo doe je dat:
_Agenda eruit trekken,
_een snijkarton of iets plastic tussen de hoes steken zodat er geen andere beschadiging voorvalt,
_een snelle potloodschets van iets wat je erg leuk vindt,
_mes bovenhalen en snijden maar
_beetje spuitlijm
_eens droog, terug agenda er in.

Ziezo, klaar.
Baai baai zakelijk uiterlijk, welkom gepersonaliseerde agenda!
Love it

agenda fox

2 opmerkingen: