22 juli 2011

de mospot

Na het lezen van Artmind's superleuke tutorial wou en moest ik natuurlijk ook zo een superleuk bokalleken maken. Wat viel dat mee seg, ik had bijna alles in huis! Behalve dan het mos.
Verschillende mossen, dat is niet zo moeilijk te vinden als je op een paar passen van de schone Netevallei woont.
Dat postuurken van de kat, daar ben ik enorm gehecht aan. Als kind ergens met mijn laatste centjes in een winkeltje gekocht op schoolreis. Het leek bij mij thuis nooit tot zijn recht te komen. Waar ik het ook plaatste. Eindelijk heeft het dé plaats gevonden die het verdiend.

Moss terrarium
(houtskool out of the picture en al een deel aquarium houtskool zit in de pot met grind)


Moss terrarium
Moss terrarium


Buiten dat mos heb ik blijkbaar ook nog enkele gasten met meer dan vier poten verhuisd.
Oeps

1 opmerking: