13 februari 2012

52 weken Whisky: 4/52 Wij

U krijgt hier, met deze blogpost, een ware primeur. Het is de eerste keer dat ik hier een foto ga posten die iemand anders heeft gemaakt en waar ik opsta. En wat voor één dan nog!
Helemaal naturel, zonder make-up of frullekes, gewoon de Ellie die daar moest gaan poseren in haar hondenkleren, de naakte waarheid, JA, zo loop ik er af en toe bij. Hondenkleren zijn meestal de kledingstuks die of warm of fris én praktisch zijn én vuil mogen worden. Meer niet, geen opsmuk, gewoon de stuks die het samenwerken met onze harige vrienden makkelijker maakt. En dit keer was ik blij dat ik daar in diene tenue stond, want die avond was het dan ook bitterkoud...

Waarom ook deze primeur en dat ik hier eindelijk eens uit de kast kom, wel... ik ben al een tijd aan het denken om de inhoud van deze blog eindelijk eens wat persoonlijker te maken. OK, een blog is altijd persoonlijk, maar ik zou graag wat grenzen verleggen, mijn achtervolgingswaanzin wat overwinnen.
Want ooh ja, dat heb ik hoor, achtervolgingswaanzin. Telkens weer als ik iets de wijde virtuele wereld wil insturen, zegt daar, nog voor ik op de verzenden-knop druk, een stemmetje tegen me: "Everything you say, can and will be used against you! (Freeze)"
Heel gek, ik weet het... maar nu zeg ik daar gewoon FOERT tegen. Nah. Vanaf NU

Dus hierbij, wij met ons tweetjes, op een avondwedstrijd gehoorzaamheid. -18 graden Celsius en mijn hond(je) heeft daar toch maar tussen al die werk- en wedstrijdhonden mooi haar wedstrijd gespeeld. Het meest trots ben ik over het feit, dat ze daar op haar buikje 1 minuut lang in de sneeuw, in de vrieskou heeft moeten blijven liggen én dat ook gedaan heeft.
En dat voor een verwend stoofbeest, chapeau!

4/52

En ja, ik sta al een week achter.
Maar sssssjjjjjttt, niet verder zeggen, dat haal ik stiekem nog wel eens in.

1 opmerking: