13 februari 2012

Liebster award

Tot mijn grote verbazing werd ik door Plutomeisje genomineerd voor een Liebster award. Waarom verbazing? Wel, ik dacht dat bijna zo goed als niemand mijn blog zou lezen en ineens komt deze übercoole blogster af met een award, helemaal voor mijn blogje. Van een surprise gesproken. Als er hier misschien ook nog iemand anders komt lezen, zeker haar blog checken, want die is erg leuk.

Volgens de regels van de award moet ik:
  • diegene bedanken van wie ik de award gekregen heb
  • de award doorgeven aan 5 andere bloggers met minder dan 200 volgers
  • en hopen dat de award wordt doorgegeven
Moeilijk moeilijk moeilijk!
Iene miene mutte, deze blogs zijn het bij mij geworden:

  • Rakketak : Een dame die zich ontplooit heeft tot een waar naaiwonder op zeer korte tijd. Also love her dogs.
  • Evi Van Hoof : Het is wel familie, maar hey, dat mag eh. Deze award om haar nog eens extra te steunen met haar 52 weken projectje, want het is toch niet makkelijk om elke week weer eens er aan te denken om iets te koken én daar schoon foto's van te nemen én daar nog eens een blogpost over schrijven. Go Evi!
  • Demoiselle Do : Creatieve meid die ook wel een duizendpootje lijkt en zich ook laat omringen door een paar furry friends.
  • Pluisje : Maakt veel kindjes blij met haar naaisels. Ze kan volgens mij ondertussen al bavetten, rugzakjes en pennenzakken met de ogen dicht naaien.
  • Muggenbeet : Hij heeft waarschijnlijk wel meer dan 200 volgers, maar het aantal is nergens te bespeuren op de blog, dus heb ik er het gokken naar. Toch erg graag gelezen, Tessenderlo, een pracht van een tuin en vooral: humor.

4 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor de nieuwe lading blogs, 3 van de 5 kende ik nog niet. Ik ben hier trouwens terecht gekomen via plutomeisje,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moh, ik kom hier piepen om te zeggen dat ik u een award gegeven heb (piep maar eens op mijn blog), zie ik hier dat jij mij OOK een award gegeven hebt. Hele dikke merci voor de complimentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, hier sta ik ook bij! :) Mercikes!
    Ik heb jou ook een award gegeven ;)

    BeantwoordenVerwijderen